Posted in Haine pentru copii - Children's clothes, Upcycling

Bavețică din bluză

( Bib from blouse , english below)

Am început campania transformării hăinuțelor mici cu această bluză. Scopul principal era să am o bavețică mai mare, peste noua burtă, fără șiret de legat (pentru că se prind tot mai des cârlionții “clientei”) sau velcro (care se uzează în timp) … 

… iar această bluză are capse pe care le pot folosi exact la locul lor original.

1. Am tăiat bluza în bucățile din imagine:

IMG_20170411_024242

2. … am reglat mașina cu ac și pas pentru cusut pe jersey: 

IMG_20170411_024328

3. … și am făcut un tiv simplu la tăieturi. Capsa roșie am întărit-o cu material și cusături iar breteaua liberă am extins-o cu o bucată roșie care să conțină capsa rămasă. La final am dublat partea din față cu bucata cu desen pentru că îmi rămânea inutilă și ajută la absorbția lichidelor scurse pe burtică.

IMG_20170411_024357

4. Pare inginerie complicată dar în esență sunt două bretele încrucișate peste spate la care se adaugă un guler. Știu că nu este simetrică dar scopul inițial este atins. Cine a decretat că bavetele trebuie să fie simetrice?

IMG_20170411_024434

5. Cârlionții sunt în siguranță iar burta este mai mult protejată de mâncarea căzută din guriță.

IMG_20170411_024635

Suntem gata de masă!

~ ~ ~ ~ ~   English   ~ ~ ~ ~ ~

Bib from blouse

I started the campaign of transforming small clothes with this blouse. The main purpose was to have a bigger bib, over the new belly, without a tangle to tie (because the “client” ringlets are getting tangled up more often) or velcro (worn in time) …

  1. … And this blouse has snap fasteners that can be used exactly in their original place. I cut the blouse into the pieces in the picture.
  2. … I set the sewing machine with needle and step for sewing on jersey.
  3. … and I made a simple hem at cuts. I have strengthened the red snap fastener with material and stitches, and the free brace was extended with a red piece containing the remaining snap fasteners. Finally I doubled the front with the drawing piece because it was useless to me and it help to absorb the fluids dropped on her belly.
  4. It seems complicated engineering but essentially there are two cross brace over the back plus a collar. I know it’s not symmetric but the original purpose is achieved. Who ordered the bibs to be symmetrical?
  5. The ringlets are safe and the stomach is more protected from fallen food.

We’re ready for lunch!


Leave a Reply

